Man kan skämt om detta men det är faktiskt vanligare än man tror.
Jag har råkat ut för att tullen t.ex. skurit sönder isolerande plastsskum som varit en del av produkten i tron att det varit förpackningsmaterial och att vi försökt smuggla saker däri. Senast det hände var hos den Rumänska tullen.
Det mest tragiska var att Rumänske köparen trodde det var vi som skickat felaktiga varor och dom reklamerade därför produkterna argt ! [:(!]
MVH
faellman
<i><font size="1">oO0Oo URL:
http://www.myspace.com/mrfaellman</font id="size1">"]