| Author |
Message |
|
christian-h
Joined: 22 Sep 2009, 21:37 Posts: 1477
|
 damens hat mot ljudbojen...
Tjenare alla Bojjare!
Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...
<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">
Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.
Mvh christian
[}:)][}:)][}:)]
|
| 08 Feb 2010, 14:47 |
|
 |
|
Ron Thomson
Joined: 05 Jun 2004, 08:10 Posts: 1634 Location: Skellefteå
|
Nu är jag inte inne på bojen lika ofta , men ett tag refererade min fru till Bojen som min andra familj..
Avsluta alltid det arbete som du påbör
|
| 08 Feb 2010, 16:44 |
|
 |
|
Nito
Joined: 20 Dec 2004, 22:27 Posts: 324 Location:
|
det är ett Facebook fast mycket bättre, FB är ju urtypen för meningslöshet på internet. har hon FB och hänger där, kontra!
|
| 08 Feb 2010, 17:44 |
|
 |
|
harpgear
Joined: 18 Feb 2009, 14:30 Posts: 359 Location:
|
Att fråga mig om hur man balaserar ett förhållande är nog inte lönt. Däremot så är inte bojen något problem,men i våras när jag beställde en ny snöskoter utan att ens nämna det....... ja du kanske ser möjligheten att lite bojjande kanske inte är så farligt. Lyckligt gift dom senaste 18åren[:)] christian-h wrote: Tjenare alla Bojjare!
Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...
<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">
Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.
Mvh christian
[}:)][}:)][}:)]
|
| 08 Feb 2010, 18:04 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Jag har en mycket snäll och förstående fru! [:D] Men det har hänt att hon lite ironiskt undrat "vad heter hon" när jag suttit lite för mycket på Bojen... [:I] <hr noshade size="1">  <font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2"> Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">
|
| 08 Feb 2010, 19:51 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
Sedan hon började 'hänga' på FaceBook kommenterar hon inte mitt bojjande.[8D]
/R
<img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0> "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 08 Feb 2010, 21:45 |
|
 |
|
Flowerhill
Joined: 16 Jun 2009, 22:57 Posts: 489 Location: Luleå
|
inte lätt sak detta.. men känner att skulle ultimatum komma.. typ VÄLJ!!! så blir valet lätt[8D] keep rocking
I`m old enough to choose my toys..
|
| 08 Feb 2010, 22:04 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
Är alternativet att titta på meningslös tv a la TV4 så är väl valet lätt att motivera??[}:)][;)] http://www.buzzinblues.comhttp://www.myspace.com/buzzinblues
|
| 08 Feb 2010, 22:06 |
|
 |
|
Plexiglas
Joined: 27 Dec 2007, 15:24 Posts: 5497
|
christian-h wrote: Tjenare alla Bojjare!
Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...
<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">
Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.
Mvh christian
[}:)][}:)][}:)]
Säg ifrån nästa gång att det är saker som bojen som får dig att stå ut med resten av livet![;)] http://www.myspace.com/gudarsskymning
|
| 11 Feb 2010, 19:18 |
|
 |
|
Nito
Joined: 20 Dec 2004, 22:27 Posts: 324 Location:
|
kunde inte hålla med dig mer, min gamla hagga som jag inte delar kudde med mer hade samma åsikt "varför sitter du och plinkar på dina gitarrer/utövar andra hobbies/surfar på internet hela kvällarna??????? ja du säg det? -kan det bero på att jag inte finer minsta nöje i TV?????????? men sitta och titta på totalt dumknullad TV är HELT ok, men göra något annat är anus? SIGN ME OUT!!!!!!
|
| 11 Feb 2010, 23:15 |
|
 |
|
rocker
Joined: 28 Apr 2008, 02:13 Posts: 748 Location: Ulricehamn
|
Renegade wrote: Sedan hon började 'hänga' på FaceBook kommenterar hon inte mitt bojjande.[8D] /R  "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards +1 samma här![:D] _____________________________ "Touch these days and I'll kill you"
|
| 13 Feb 2010, 12:36 |
|
|