View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 01:34



Reply to topic  [ 11 posts ] 
damens hat mot ljudbojen... 
Author Message

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post damens hat mot ljudbojen...
Tjenare alla Bojjare!

Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...

<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">

Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.

Mvh christian

[}:)][}:)][}:)]


08 Feb 2010, 14:47
Profile WWW
User avatar

Joined: 05 Jun 2004, 08:10
Posts: 1634
Location: Skellefteå
Post 
Nu är jag inte inne på bojen lika ofta , men ett tag refererade min fru till Bojen som min andra familj..

Avsluta alltid det arbete som du påbör


08 Feb 2010, 16:44
Profile WWW

Joined: 20 Dec 2004, 22:27
Posts: 324
Location:
Post 
det är ett Facebook fast mycket bättre, FB är ju urtypen för meningslöshet på internet.
har hon FB och hänger där, kontra!


08 Feb 2010, 17:44
Profile ICQ WWW

Joined: 18 Feb 2009, 14:30
Posts: 359
Location:
Post 
Att fråga mig om hur man balaserar ett förhållande är nog inte lönt.
Däremot så är inte bojen något problem,men i våras när jag beställde en ny snöskoter utan att ens nämna det.......
ja du kanske ser möjligheten att lite bojjande kanske inte är så farligt.
Lyckligt gift dom senaste 18åren[:)]
christian-h wrote:

Tjenare alla Bojjare!

Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...

<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">

Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.

Mvh christian

[}:)][}:)][}:)]


08 Feb 2010, 18:04
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Jag har en mycket snäll och förstående fru! [:D] Men det har hänt att hon lite ironiskt undrat "vad heter hon" när jag suttit lite för mycket på Bojen... [:I]

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">


08 Feb 2010, 19:51
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 19 Jun 2005, 09:35
Posts: 5459
Location: Uppsala-la-la-la
Post 
Sedan hon började 'hänga' på FaceBook kommenterar hon inte mitt bojjande.[8D]

/R

<img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0>
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards


08 Feb 2010, 21:45
Profile

Joined: 16 Jun 2009, 22:57
Posts: 489
Location: Luleå
Post 
inte lätt sak detta.. men känner att skulle ultimatum komma.. typ VÄLJ!!! så blir valet lätt[8D] keep rocking

I`m old enough to choose my toys..


08 Feb 2010, 22:04
Profile
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Är alternativet att titta på meningslös tv a la TV4 så är väl valet lätt att motivera??[}:)][;)]

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


08 Feb 2010, 22:06
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:24
Posts: 5497
Post 
christian-h wrote:

Tjenare alla Bojjare!

Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...

<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">

Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.

Mvh christian

[}:)][}:)][}:)]


Säg ifrån nästa gång att det är saker som bojen som får dig att stå ut med resten av livet![;)]

http://www.myspace.com/gudarsskymning


11 Feb 2010, 19:18
Profile WWW

Joined: 20 Dec 2004, 22:27
Posts: 324
Location:
Post 
blueskalle wrote:

Är alternativet att titta på meningslös tv a la TV4 så är väl valet lätt att motivera??[}:)][;)]

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues

kunde inte hålla med dig mer, min gamla hagga som jag inte delar kudde med mer hade samma åsikt "varför sitter du och plinkar på dina gitarrer/utövar andra hobbies/surfar på internet hela kvällarna???????
ja du säg det?
-kan det bero på att jag inte finer minsta nöje i TV??????????
men sitta och titta på totalt dumknullad TV är HELT ok, men göra något annat är anus?
SIGN ME OUT!!!!!!


11 Feb 2010, 23:15
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 02:13
Posts: 748
Location: Ulricehamn
Post 
Renegade wrote:

Sedan hon började 'hänga' på FaceBook kommenterar hon inte mitt bojjande.[8D]

/R

Image
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards


+1 samma här![:D]

_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"


13 Feb 2010, 12:36
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.