View unanswered posts | View active topics It is currently 05 May 2026, 08:03

Reply to topic  [ 8 posts ] 
Bil nasar takter... 
Author Message

Post Bil nasar takter...
<b>Lika kul varje gång man får mail typ:</b>

<i>hallå där !! tycker om designen , men Washburn har inte så många fans i Svedala tyvärr , så jag tror den blir svårsåld , , jag ger dig 10 000 cash i handen för guran?! ,annars köper jag en Gibson LP istället för samma pengar .. ska till Stockholm på Torsdag o kolla gitarrer, bara o höra av dig fall du är intresserad av pengarna"]

<b>Hehe... Lycka till med Les Paulen säger jag</b>[:D][:D]

"Har man slagit yxan i båten får man ro som fan"

29 Oct 2007, 19:13
Profile WWW

29 Oct 2007, 20:48
Profile

FAst såna mail är ju rätt kul ändå. Kul att se hur mycket mage en del har, typ[:)]

JAg satte ut en bilannons för ett par år sedan. Prutade ner den rejält från början eftersom jag inte orkar med prutare. Bilen (en gammal merca) var väl värd typ 13-15 tusen och jag satte ut den för 9000 och skrev "prutare undanbedes" men fick ändå en hel del skamliga förslag. Bland annat förslag om byte mot en midjestyrd åkgräsklippare (vad det nu är för något) samt ett förslag om att köra ner till Västra FRölunda och visa upp bilen..[8D]

(han som fick bilen ringde och bjöd 10.000 om jag kunde hålla den i en timme, var framme på 45 minuter, pröjsade och försvann)

-----------------

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

29 Oct 2007, 20:52
Profile WWW

Fast när det gäller beggade bilar finns det omvända förhållandet..
Satte ut min avställda, obesiktigade och i stort behov av kostsamma reparation Audi för ett tag sedan.
Skrev ge ett bud...

Haglade in mail på noll tid och sluta med att en "bjöd 10lapp osett hämtar den ikväll"[:0]
Dagen efter va den väck till ett betydligt bättre pris än vad jag trott.

Sen när det gäller min gura så kan jag förstå en del som inte har full koll på vad det är iof.. fast i detta fallet verkade det vara en riktig "rövare" man tog till [:D]

"Har man slagit yxan i båten får man ro som fan"

29 Oct 2007, 22:02
Profile WWW

Jag både förstår och inte förstår mailet!
De är ju inte så jävla poppis trotts allt, men just nu sitter jag själv med en i knät, och jag väljer en sån före en gibson any day!
Sjukt sköna guror, som helt klart är värda de pengarna, tyvärr så tycks ju dock inte folk ha fattat vilka äckelpäckelbra guror det är.

Sedan var jag ut för en liknande pryl, en kille som ville köpa en synth av mig, han ville ha den för 5000:-, när jag ville ha 8000:-(vilket var ganska billigt).
Killen kör med samma grej: "7000:-, jag känner en kille som säljer en blablabla som jag köper annars vettu"...
Däremot så slutade det med att jag sålde den till killen för 7500:- om jag minns rätt, och då hade han dessutom försökt pruta ner den mera när han kom fram för att han inte fick med alla kablar och minne till den(som förövrigt inte följer med när man köper den). [xx(]

29 Oct 2007, 22:33
Profile ICQ WWW

Bland annat förslag om byte mot en midjestyrd åkgräsklippare (vad det nu är för något)[8D]

Gräsklipparen kanske inte skulle vart så dum affär ändå.... En Stiga som ser hyffsad ut betingar nog mer än 9000:- Och, tänk om du hade haft den på sommarstället..åkt runt och klippt gräs och monterat på ett whiskybord på den..zippat...trallat..klippt.. [;)]

/Emnitec

*Det som är gratis smakar bra, stjäl mat från bordsgrannen*

30 Oct 2007, 22:16
Profile

Joshunznera wrote:
Bland annat förslag om byte mot en midjestyrd åkgräsklippare (vad det nu är för något)[8D]

Gräsklipparen kanske inte skulle vart så dum affär ändå.... En Stiga som ser hyffsad ut betingar nog mer än 9000:- Och, tänk om du hade haft den på sommarstället..åkt runt och klippt gräs och monterat på ett whiskybord på den..zippat...trallat..klippt.. [;)]

/Emnitec

*Det som är gratis smakar bra, stjäl mat från bordsgrannen*

Haha, mitt sommarställe består av en bergknalle, ett stup och en brygga. Även om jag hade haft gräs på tomten, vilket jag som väl är inte har, skulle klipparen aldrig orka klättra upp för berget [:D]

-----------------

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

30 Oct 2007, 22:20
Profile WWW

.... Bland annat förslag om byte mot en midjestyrd åkgräsklippare (vad det nu är för något)....

Image

31 Oct 2007, 20:52
Profile
Reply to topic   [ 8 posts ]