| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Insamlingen / TACK-tråden https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=7&t=19653 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Oakman [ 27 Sep 2008, 02:36 ] |
| Post subject: | Insamlingen / TACK-tråden |
Ärade Boj:are, Jag ska erkänna att det har funnits tillfällen då jag tvekat på att förnya domän och betala ytterligare ett års webbhotellskostnader. Men det har ändå alltid slutat med att jag betalat, eftersom jag varje gång till slut insett att det finns många som använder och uppskattar Ljudbojen. Det känns kul att Bojen växer och att aktiviteten på forumet faktiskt ökat markant på senare år. Det sätter dock högre krav på driften. Kostnaderna för driften har ökat sedan vi fick problem med vårt tidigare webbhotell och forumet låg nere i några dagar. Jag har själv länge ställt mig avvaktande till att samla in pengar av medlemmarna, men efter samtal med övriga admins lät jag mig övertygas[8D] Jag vill därför med denna tråd tacka, buga och bocka för alla generösa bidrag vi mottagit i samband med insamlingen! De som hjälpt till att stödja Ljudbojen ekonomiskt denna gång är: baberg Belair Bilton bjornen Boogiecats Con Chord danix Dns Edvin Medvind Faellman Galanti Gibson55 greyghost Helmik javelin70 Jojje DC Josh D Ztorsion leffje ralvejd Rock n ron Sirrealistic Spider-Man Strata57 Sustain VIP zeta Det är en till som har fört över pengar, men det var inget namn i meddelandefältet. Har du skickat pengar men inte är med i listan, maila så kollar vi på det [:)] Min förhoppning är att vi inte ska behöva gå ut med håven fler gånger, vi har pengar över i kassan för tillfället som förhoppningsvis ska räcka för driften ett bra tag framöver. I framtiden kommer vi troligen försöka att se över andra möjligheter att få intäkter på ett juste sätt. Än en gång, tack! PS. Vi har fortfarande inte hittat nåt bra sätt att sätta "sponsor" eller liknande i användarprofilerna... får återkomma om detta när vi har en lösning. DS. "Den som har flest prylar när han dör vinner!"
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|