| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Nytt webbhotell - nystart - problem? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=7&t=19224 |
Page 1 of 1 |
| Author: | bjoel [ 13 Sep 2008, 01:16 ] |
| Post subject: | Nytt webbhotell - nystart - problem? |
Hej! Äntligen har vi fått upp Bojen igen, om än på en ny adress - ljudbojen.com istället för ljudbojen.se. Jag ber er att testa runt lite grann och maila mig omedelbart på bjoel@hotmail.com om ni märker några problem! Några saker vi vet om: - Det går förmodligen inte skicka mail via forumets funktion just nu. - Admin@ljudbojen.se gäller fortfarande för kontakt med administratörerna. Kör hårt! /bjoel |
|
| Author: | disktant [ 13 Sep 2008, 20:13 ] |
| Post subject: | |
Titta det ser ju att fungera bra, men det går betydligt långsammare än tidigare ligger webhotellet på andra sidan atlanten nu ? |
|
| Author: | bjoel [ 13 Sep 2008, 20:20 ] |
| Post subject: | |
Jupp, i Kalifornien. [:)] |
|
| Author: | disktant [ 13 Sep 2008, 20:28 ] |
| Post subject: | |
bjoel wrote: Jupp, i Kalifornien. [:)] Det märks, jag får helvit skärm i väntan på att sidorna laddas så det går lite långsammare än tidigare, men det viktigaste är ju ATT det fungerar |
|
| Author: | bjoel [ 13 Sep 2008, 20:34 ] |
| Post subject: | |
Vad sitter du på för nät? Här (Telia ASDL) går det med ungefär samma fart som förut. Stora sidor tar något längre att rendra, men starttiden och småsidor är ganska lika. |
|
| Author: | pafal [ 13 Sep 2008, 21:12 ] |
| Post subject: | |
Galanti wrote: Min signatur är borta? Signaturerna verkar ha försvunnit, men det är väl iofs enkelt att lägga upp igen |
|
| Author: | bjoel [ 13 Sep 2008, 21:17 ] |
| Post subject: | |
Hoppla. [:)] De får ni nog lägga upp igen själva - blir lite väl mycket pill att få in bara dem efteråt. UNdrar var de tog vägeN? |
|
| Author: | ralvejd [ 13 Sep 2008, 21:53 ] |
| Post subject: | |
bjoel wrote: Hoppla. [:)] De får ni nog lägga upp igen själva - blir lite väl mycket pill att få in bara dem efteråt. UNdrar var de tog vägeN? nja går ju liksom inte, finns inga fält att fylla i [?] gla ändå [:)] |
|
| Author: | bjoel [ 13 Sep 2008, 21:59 ] |
| Post subject: | |
Nu borde det finnas ett fält att fylla i? |
|
| Author: | bjoel [ 13 Sep 2008, 22:00 ] |
| Post subject: | |
*testar* Signaturtest |
|
| Author: | disktant [ 13 Sep 2008, 22:01 ] |
| Post subject: | |
bjoel wrote: Vad sitter du på för nät? Här (Telia ASDL) går det med ungefär samma fart som förut. Stora sidor tar något längre att rendra, men starttiden och småsidor är ganska lika. Jag har Alltele 28Mbit, men det verkar gå snabbare nu jänkarna ligger väll och sover nu så dom inte belastar nätet [:)] Borde inte forumet vara läsbart för icke medlemmar och icke inloggade ? [url="http://www.diskant.se"] [/url]
|
|
| Author: | bjoel [ 13 Sep 2008, 22:02 ] |
| Post subject: | |
Det är nu jänkarna börjar surfa... och svenskarna surfar till *host*bildsiter på andra världsdelar. klart att Google måste kunna läsa det vi skriver. Får kolla inställningarna igen - tackar! |
|
| Author: | tligen [ 14 Sep 2008, 00:45 ] |
| Post subject: | |
snyggt jobbat bjoel! just nu går det sjukt snabbt att ladda sidorna så bra har det aldrig varit trots "andra sidan sjön" tligen |
|
| Author: | kjelle [ 14 Sep 2008, 02:01 ] |
| Post subject: | |
Sitter på lyxtypen av bredband, 100/100. Bojen laddar utan några som helst dröjsmål här, mycket rappare än tidigare. Men det kan bero på att andra har något betydligt roligare för sig på sena lördag kvällen...
|
|
| Author: | pafal [ 14 Sep 2008, 12:12 ] |
| Post subject: | |
Nope mail funkar inte via profilen. Bjoel, du har ett mail med info på den retur jag fick. //Patrik |
|
| Author: | bjoel [ 14 Sep 2008, 12:14 ] |
| Post subject: | |
Mailproblemen är kända, felsökning pågår. |
|
| Author: | Malos [ 16 Sep 2008, 17:19 ] |
| Post subject: | |
Det här hör kanske inte till just den här tråden egentligen, men jag har ingen lust att skapa en ny bara för detta. Knåpade just ihop en liten favicon för Ljudbojen som jag hade tänkt ha i min browser. Tänkte sedan att den kanske är intressant för er att använda och ha på sidan permanent? Se nedan...
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|