Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Ändra datumformat
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=7&t=18
Page 1 of 1

Author:  ggrob [ 12 Aug 2002, 11:06 ]
Post subject:  Ändra datumformat

Det är amerikanskt datumformat som används (mm/dd/åååå) vilket inte ser så bra ut för en svensk. Går det inte att ändra till dd/mm åååå eller åååå-mm-dd?

Author:  Oakman [ 12 Aug 2002, 14:39 ]
Post subject: 

Duger detta?

"Den som har flest prylar när han dör vinner!" <img src="http://www.webforum.nu/images/wfstandard/smilies/bire.gif" border=0>

Author:  ggrob [ 12 Aug 2002, 14:51 ]
Post subject: 

Skitbra!

<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Edited by - ggrob on 12 August 2002 14:51:55

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/