| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| P90 everywhere https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=1625 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Joshunznera [ 03 Jan 2004, 10:32 ] |
| Post subject: | P90 everywhere |
som den sanna P90-entusiast jag är blev jag riktigt uppåt när jag läste att P90 nu finns med humbuckerkåpa, kolla in här: http://news.harmony-central.com/Newp/2004/Phat-Cat.html ++++++++++++++++++++++++++++ The beat goes on and I´m so wrong<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0> |
|
| Author: | bjoel [ 03 Jan 2004, 13:35 ] |
| Post subject: | |
Gibson P-94 är ju "the real thing" och har funnits läääänge. <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Även Rio Grande har ju P-90-kopior i humbuckerformat. GMF kan ta hem dessa. |
|
| Author: | Joshunznera [ 03 Jan 2004, 16:16 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Gibson P-94 är ju "the real thing" och har funnits läääänge. <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Även Rio Grande har ju P-90-kopior i humbuckerformat. GMF kan ta hem dessa. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Hörru duru bisserwasser<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> originalen kan knappast heta P94, de heter P90 Själv kör jag ju Blues 90 <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle> ++++++++++++++++++++++++++++ The beat goes on and I´m so wrong<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0> |
|
| Author: | tweedera [ 05 Jan 2004, 02:58 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> [quote] Gibson P-94 är ju "the real thing" och har funnits läääänge. <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Även Rio Grande har ju P-90-kopior i humbuckerformat. GMF kan ta hem dessa. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Hörru duru bisserwasser<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> originalen kan knappast heta P94, de heter P90 Själv kör jag ju Blues 90 <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle> ++++++++++++++++++++++++++++ Jag kör på p94:or och de låter svinbra på min gitarr, enligt mina öron snarlikt p90. Har testat dessa micar på lespauler också, då låter det inte lika bra. |
|
| Author: | bjoel [ 05 Jan 2004, 03:38 ] |
| Post subject: | |
Enligt insatt folk på lespaulforum.com är P94 en "riktig" P90 i humbuckerformat, eller så nära man kan komma i den formfaktorn. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|