| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| ...lite hafsigt i rytmiken..fint i harmonin...Julian Lage https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=131169 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Jo E [ 16 Nov 2024, 08:37 ] |
| Post subject: | ...lite hafsigt i rytmiken..fint i harmonin...Julian Lage |
...förutom "egen ljud" är upptagningen i toppklass https://www.youtube.com/watch?v=dBTPOPCAn4A&ab_channel=JulianLage |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|