Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

...lite hafsigt i rytmiken..fint i harmonin...Julian Lage
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=131169
Page 1 of 1

Author:  Jo E [ 16 Nov 2024, 08:37 ]
Post subject:  ...lite hafsigt i rytmiken..fint i harmonin...Julian Lage

...förutom "egen ljud" är upptagningen i toppklass

https://www.youtube.com/watch?v=dBTPOPCAn4A&ab_channel=JulianLage

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/