Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Efterlysning: du i Gbg som lödde pedal för ca 10 år sen
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=131129
Page 1 of 1

Author:  Vinyljunkie [ 26 Oct 2024, 11:56 ]
Post subject:  Efterlysning: du i Gbg som lödde pedal för ca 10 år sen

Någon här på Bojen lödde ihop en pedal till mig för ca 10 år sen. Vi var i min replokal och testade oss fram tills jag var nöjd.

Jag minns bara inte vad du hette. Men jag skulle vilja göra om exakt samma sak igen!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/