| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Efterlysning: du i Gbg som lödde pedal för ca 10 år sen https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=4&t=131129 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Vinyljunkie [ 26 Oct 2024, 11:56 ] |
| Post subject: | Efterlysning: du i Gbg som lödde pedal för ca 10 år sen |
Någon här på Bojen lödde ihop en pedal till mig för ca 10 år sen. Vi var i min replokal och testade oss fram tills jag var nöjd. Jag minns bara inte vad du hette. Men jag skulle vilja göra om exakt samma sak igen! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|