
Efterlysning: du i Gbg som lödde pedal för ca 10 år sen
Någon här på Bojen lödde ihop en pedal till mig för ca 10 år sen. Vi var i min replokal och testade oss fram tills jag var nöjd.
Jag minns bara inte vad du hette. Men jag skulle vilja göra om exakt samma sak igen!