|
 |
 |
| Author |
Message |
|
Jo E
Joined: 16 Jul 2009, 16:20 Posts: 2031 Location: Tjockhult 08 Stockholm
|
 Re: Christies-Jeff Beck
Dilemma vet jag inte, experimenterande javisst, annars skulle de aldrig återgått till en obefintlig vinkel på de V´s med runda huvudet 74-75..ger en mer basig ton..garvar lite åt mig själv å tänker på Thompe Tillberg. R.I.P. han sa alltid 55 varpå jag alltid rättade honom å sa 54, om tuneomatic å Custom, tänker nog på en fin 55á som byttes in på Secondhand Music som jag inte hade hjärta att fräsa upp å sätta Paf´s i (Arne Arvidsson hade alltid några par i plåtskåpet)..ingen ville köpa den för 6500:- trots att den var i ypperligt skick, kanske den bästa LP jag spelat på! brummade för mycket i den setupen jag körde då! när den inte blev såld tog Thomas Rundqvist R.I.P. hem den ...å andra sidan såldes nya LP´s för 8995:- då...
_________________It´s all in the ears of the beholder https://edlersrevolution.bandcamp.com/
|
| 16 Jan 2025, 03:09 |
|
|