granis wrote:
En liten fråga till remus, i din annons skriver du att din ARDX20 är från "Analogman's custom shop i USA".
Jag har läst spridda delar om samröret mellan ohbayashi och analog mike men jag har inte lyckats få någon klar bild över vad exakt det gäller
När jag skickade min tubescreamer för moddning till usa så fick den ett RE-J klistermärke på (silver mod)
Verkar tydligen vara för att den där Ohbayashi har designat modden eller något sådant.
När Analogmike länkade till prototyp bilderna på modulen så länkade han till en site som verkar vara för "RE-J Project" minns dock inte vad url'en var
Som jag har förstått det är RE-J distributörer för Analogman-produkter i asien samt utför modifieringar (silver mod ex.) i japan om man är därifrån
Analogmans tidigare delay vad det nu hette var ju från asien någonstans och hade RE-J märkningen men den pedalen var ju inte tillverkad av analogman utan endast modad av dom
Om du har bättre koll så får du gärna maila mig med mer info, jag har undrat över det där med ohbayashi förut.. var inne och kikade på den där re-j project siten men den visade i princip ingenting över huvudtaget då