Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Jag säljer nu några JBL E-110:or på Tradera. BORTA.
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=99782
Page 1 of 1

Author:  Sustain [ 15 Feb 2015, 23:12 ]
Post subject:  Jag säljer nu några JBL E-110:or på Tradera. BORTA.

http://www.tradera.com/profile/items/213331/sustain

Mera kommer efterhand, så håll koll. Det blir nog en del gitarr-relaterat också framöver.

/Sixten

Author:  peterh [ 19 Feb 2015, 00:36 ]
Post subject:  Re: Jag säljer nu en Dynaco rörstereo på Tradera.

Sustain wrote:
http://www.tradera.com/profile/items/213331/sustain

Mera kommer efterhand.

/Sixten

Fin sak, har själv en likadan.
Den innehåller det kanske mest välljudande slutsteget av alla dynacos. Den kommer att kosta !

Vad menar du mer "mera kommer" ? Har du fler ?

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/