| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Jag säljer nu några JBL E-110:or på Tradera. BORTA. https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=99782 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Sustain [ 15 Feb 2015, 23:12 ] |
| Post subject: | Jag säljer nu några JBL E-110:or på Tradera. BORTA. |
http://www.tradera.com/profile/items/213331/sustain Mera kommer efterhand, så håll koll. Det blir nog en del gitarr-relaterat också framöver. /Sixten |
|
| Author: | peterh [ 19 Feb 2015, 00:36 ] |
| Post subject: | Re: Jag säljer nu en Dynaco rörstereo på Tradera. |
Sustain wrote: http://www.tradera.com/profile/items/213331/sustain Mera kommer efterhand. /Sixten Fin sak, har själv en likadan. Den innehåller det kanske mest välljudande slutsteget av alla dynacos. Den kommer att kosta ! Vad menar du mer "mera kommer" ? Har du fler ? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|