Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Kanske någon kan bli glad?
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=99148
Page 1 of 1

Author:  kjja [ 18 Dec 2014, 13:08 ]
Post subject:  Kanske någon kan bli glad?

Kolla blocket
Elgitarr + 2 förstärkare - kanske julklapp ?
Vid Nacka
Kan det vara en tysk röris?, jag har ingen aning
kanske någon kan bli glad.

M.v.h Kjell Jansson

Author:  Mike Leaf [ 18 Dec 2014, 14:17 ]
Post subject:  Re: Kanske någon kan bli glad?

Vore bra med en länk till annonsen.

Author:  Gibson55 [ 18 Dec 2014, 17:10 ]
Post subject:  Re: Kanske någon kan bli glad?

Nog den här annonsen.
http://www.blocket.se/stockholm/Elgitar ... ?ca=11&w=1

Author:  kjja [ 18 Dec 2014, 23:34 ]
Post subject:  Re: Kanske någon kan bli glad?

Gibson55 wrote:


Stämmer

Author:  Mike Leaf [ 19 Dec 2014, 09:47 ]
Post subject:  Re: Kanske någon kan bli glad?

Vet inte om jag tycker detta är ett fynd direkt,
1800 tangerar väl nypris på en no name kina strata och en sån Laney stärk (kostade dom inte runt 1000 spänn nya)

500 för den äldre stärken kanske är ett bra pris , men finns ju ingen garanti att den fungerar.

Kanske om man fick allt för under 1500....

Author:  kjja [ 19 Dec 2014, 19:54 ]
Post subject:  Re: Kanske någon kan bli glad?

Nej det är om den äldre stärkare är en röris.
Det andra fäster jag ingen notis vid

M.v.h Kjell Jansson

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/