| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Struken https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=98563 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Mefiboset4935 [ 22 Nov 2014, 16:13 ] |
| Post subject: | Struken |
| Author: | Mefiboset4935 [ 25 Nov 2014, 09:50 ] |
| Post subject: | Re: Ironman Joyo pedaler |
| Author: | Mefiboset4935 [ 28 Nov 2014, 22:24 ] |
| Post subject: | bump |
bump |
|
| Author: | Mefiboset4935 [ 04 Dec 2014, 11:37 ] |
| Post subject: | bump |
bump |
|
| Author: | Mefiboset4935 [ 10 Dec 2014, 11:14 ] |
| Post subject: | Re: Ironman Joyo pedaler 45 USD inkl.frakt nu på Ebay |
| Author: | Mefiboset4935 [ 03 Jan 2015, 20:07 ] |
| Post subject: | Re |
| Author: | Mike Leaf [ 05 Jan 2015, 09:53 ] |
| Post subject: | Re: Ironman Joyo pedaler 45 USD inkl.frakt |
§7. Det är inte tillåtet att utan tillstånd annonsera på Ljudbojens olika forum genom kommersiell verksamhet. Musikinstrument, förstärkare, tillbehör skall utannonseras i Köpes/säljes/bytes-forumen för privat försäljning/byte. Produkter eller tjänster som utannonseras eller reklamförs genom inlägg i text (även profil och användarinfo) kan komma att raderas |
|
| Author: | Mefiboset4935 [ 05 Jan 2015, 21:05 ] |
| Post subject: | Re: Ironman Joyo pedaler 45 USD inkl.frakt |
Jag förstår inte problemet. Folk hänvisar ju här både till blocket och tradera. Vad är det för skillnad med Ebay ? |
|
| Author: | Lemmy [ 07 Jan 2015, 08:57 ] |
| Post subject: | Re: Ironman Joyo pedaler 45 USD inkl.frakt |
Mefiboset4935 wrote: Jag förstår inte problemet. Folk hänvisar ju här både till blocket och tradera. Vad är det för skillnad med Ebay ? Har en känsla av att Mike menar kommersiell verksamhet för det är väl precis vad detta är? (antar jag) |
|
| Author: | Trout [ 07 Jan 2015, 10:07 ] |
| Post subject: | Re: Ironman Joyo pedaler 45 USD inkl.frakt |
Det är väl kinapedaler på lastpall som avyttras... |
|
| Author: | Mefiboset4935 [ 07 Jan 2015, 22:17 ] |
| Post subject: | Re: |
| Author: | Mike Leaf [ 11 Jan 2015, 19:24 ] |
| Post subject: | Re: Ironman Joyo pedaler 45 USD inkl.frakt |
Det är väl ingen stor grej, men det känns ju som spam , när man sas annonserar någon annans varor på detta sätt, vilken dessutum uppenbarligen är ett kommersiellt företag, och sen bumpar denna annons 5-6 ggr utan att någon annan svarar eller visar intresse. Så vad har jag med det att göra då? Egentligen ingenting men blir irriterande i längden när man klickar på denna forumdelar och får dessa pedaler och ebaysäljare hela tiden högst upp. Det var inget personligt menat, så fortsätt du att sälja pedaler här om du inte hittar något bättre sätt. Det är ju förvisso 'tips om annonser på annat håll' , men om jag ständigt skulle lägga upp 4sound länkar eller annat skulle det också bli tröttsamt, jag tänker mig att andemeningen med forumdelen var andra privatannonser. |
|
| Author: | Mefiboset4935 [ 11 Jan 2015, 21:58 ] |
| Post subject: | Re: Struken |
Problem solved.......... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|