Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Gibson på Blocket nu!!!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=98084
Page 1 of 1

Author:  CaptainPsycho [ 01 Nov 2014, 12:03 ]
Post subject:  Gibson på Blocket nu!!!

Bor du nära Smedjebacken så kolla nu på Blocket... Kan vara värt mödan! :-)

Author:  CaptainPsycho [ 01 Nov 2014, 12:13 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Sålda... Någon har tjänat storkovan i dag! Grattis!

Author:  leffje [ 01 Nov 2014, 13:19 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Det gick snabbt …

Author:  CaptainPsycho [ 01 Nov 2014, 13:22 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Så in i...:-)
Men en LP Custom för 3500:- lockade väl... för att inte tala om SG'n, Explorern och Flygande V...:-)

Author:  Ronnie99t [ 01 Nov 2014, 14:07 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Bengt i Smedjebacken?

Author:  Britbender [ 01 Nov 2014, 14:14 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

CaptainPsycho wrote:
Så in i...:-)
Men en LP Custom för 3500:- lockade väl... för att inte tala om SG'n, Explorern och Flygande V...:-)

en gibson lp custom för 3500:- låter lite för bra för att vara sant....

Author:  CaptainPsycho [ 01 Nov 2014, 14:52 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Britbender wrote:
CaptainPsycho wrote:
Så in i...:-)
Men en LP Custom för 3500:- lockade väl... för att inte tala om SG'n, Explorern och Flygande V...:-)

en gibson lp custom för 3500:- låter lite för bra för att vara sant....


3500:-/styck ville hon ha. Alla märkta Gibson... Strange, men visst...det finns snubbar som gått på vattnet också... :twisted:

Author:  Eighties [ 01 Nov 2014, 15:30 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Jag tror mer på att någon är blåst på "handpenningen" ,;-)

Author:  rag [ 01 Nov 2014, 15:36 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Kineser ligger väl på det.....

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Author:  Mike Leaf [ 03 Nov 2014, 13:50 ]
Post subject:  Re: Gibson på Blocket nu!!!

Britbender wrote:
CaptainPsycho wrote:
Så in i...:-)
Men en LP Custom för 3500:- lockade väl... för att inte tala om SG'n, Explorern och Flygande V...:-)

en gibson lp custom för 3500:- låter lite för bra för att vara sant....


Om det nu SKULLE hända så korrigeras det ganska fort nuförtiden , dom får samtal/mail från hundratals spekulanter
(även sk prispoliser som inte tänkt köpa öht) om vad den är 'värd' och sen startar en 'budgivning' , mitt i kaoset tar dom bort annonsen
för att slippa fler svar.

Jag såg inte just denna annons, men bara att dom är 'märkta Gibson' säger inte så mycket när det finns kopior i massor.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/