| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Les Paul Standard, 6000 kr https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=85185 |
Page 1 of 1 |
| Author: | LieMfB [ 02 Jun 2013, 17:11 ] |
| Post subject: | Les Paul Standard, 6000 kr |
Säljs av en pantbank i Kristianstad på Tradera. Dock bara avhämtning. http://www.tradera.com/pant-23769-gibso ... _183660349 |
|
| Author: | Mike Leaf [ 04 Jun 2013, 15:25 ] |
| Post subject: | Re: Les Paul Standard, 6000 kr |
Tycker mig ana en halslagning på bilden , uppe vid huvudet , eller är det bara smuts kanske? Ibland missar dom rätt viktig info angående skick i dom där annonserna |
|
| Author: | holmis63 [ 04 Jun 2013, 16:34 ] |
| Post subject: | Re: Les Paul Standard, 6000 kr |
Skulle kunna vara användarslitage bara, samma nedmattning av lacken syns fläckvis längs greppdelen av halsens baksida. Men visst skulle det kunna vara ett lagat brott också, nån måste gå dit och kolla |
|
| Author: | laros [ 11 Jun 2013, 15:44 ] |
| Post subject: | Re: Les Paul Standard, 6000 kr |
Den rök för 8600 vilket nog ungefär vad man får för en Std idag om man har lite halvbråttom o sälja...så inget direkt klipp. Rätt sjukt va Lp det finns ute idag på Blocket som förmodligen aldrig kommer säljas om det inte blir en dramatisk vändning.. Likaså CS gitarrer.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|