Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Behöver stämmas....
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=77443
Page 1 of 1

Author:  rudmark [ 10 Oct 2012, 20:50 ]
Post subject:  Behöver stämmas....

SÄLJER DENNA GITARR AV MÄRKET FAVORIT

I BRA SKICK

SKULLE NOG BEHÖVA STÄMMAS

EN STRÄNG HAR LOSSNAT MEN DEN FINNS DÄR
http://www.tradera.com/en-fin-gammal-gi ... _164877043

:D

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/