| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Mycket fin elgitarr https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=77427 |
Page 1 of 1 |
| Author: | glassfinger [ 10 Oct 2012, 13:44 ] |
| Post subject: | Mycket fin elgitarr |
http://www.blocket.se/goteborg/Mycket_f ... ?ca=15&w=2 |
|
| Author: | Eighties [ 21 Oct 2012, 11:01 ] |
| Post subject: | Re: Mycket fin elgitarr |
Jag hade nog gett upp och sålt den också... Måste va ett rent helvete att riva av eruption på den gitarren |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|