Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Mycket fin elgitarr
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=77427
Page 1 of 1

Author:  glassfinger [ 10 Oct 2012, 13:44 ]
Post subject:  Mycket fin elgitarr

http://www.blocket.se/goteborg/Mycket_f ... ?ca=15&w=2

:mrgreen:

Author:  Eighties [ 21 Oct 2012, 11:01 ]
Post subject:  Re: Mycket fin elgitarr

Jag hade nog gett upp och sålt den också...
Måste va ett rent helvete att riva av eruption på den gitarren ;)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/