
Sabaton, Edguy, Helloween, Freedom Call, Metallica mm.
Hej!
Tipsar om lite vinylskivor för er som gillar det. Mest hårdrock, Avantasia, Iced Earth, Hammerfall, In Flames mm, låga utrop.
Auktionerna slutar imorgon.
Här är länken:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=487276