
Re: Detta är förmodligen en skitbra gitarr!
boptillyoudrop wrote:
Nja, jag köpte in ett gäng såna Washburn till min skola och alla halsar var skit efter första vintern
Då undrar jag hur de förvarades? Har svårt att tänka mig att jag ska ha ägt den enda Lyon Series-stratan värd namnet.