View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 05:58



Reply to topic  [ 7 posts ] 
Detta är förmodligen en skitbra gitarr! 
Author Message

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 8022
Location: Göteborg
Post Detta är förmodligen en skitbra gitarr!
http://www.blocket.se/skaraborg/Elgitarr___Washburn___Stratocoaster_kopia_42933979.htm?ca=15&w=2

Jag har haft exakt en sån där. Den var hur bra som helst. Fantastisk ton och resonans samt ett bra bygge över lag. Borde kosta många fler tusen. Går säkert att pruta ner en del också. Lär ju vara svårsåld. Ful som den är.
Ett ärligt tips för en skral ekonomi.


26 Sep 2012, 13:34
Profile

Joined: 17 Nov 2009, 21:14
Posts: 147
Location: Lund
Post Re: Detta är förmodligen en skitbra gitarr!
Nja, jag köpte in ett gäng såna Washburn till min skola och alla halsar var skit efter första vintern


26 Sep 2012, 14:24
Profile

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 8022
Location: Göteborg
Post Re: Detta är förmodligen en skitbra gitarr!
boptillyoudrop wrote:
Nja, jag köpte in ett gäng såna Washburn till min skola och alla halsar var skit efter första vintern


Då undrar jag hur de förvarades? Har svårt att tänka mig att jag ska ha ägt den enda Lyon Series-stratan värd namnet.


26 Sep 2012, 14:44
Profile

Joined: 17 Nov 2009, 21:14
Posts: 147
Location: Lund
Post Re: Detta är förmodligen en skitbra gitarr!
Förvarades på gitarrställ i undervisningsrum. Alla halsar krokiga efter vintern, men de lät väl OK för priset.


26 Sep 2012, 16:20
Profile

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 8022
Location: Göteborg
Post Re: Detta är förmodligen en skitbra gitarr!
boptillyoudrop wrote:
Förvarades på gitarrställ i undervisningsrum. Alla halsar krokiga efter vintern, men de lät väl OK för priset.


Högst märkligt..


26 Sep 2012, 16:42
Profile
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:14
Posts: 15254
Location:
Post Re: Detta är förmodligen en skitbra gitarr!


Varför är den fulare än vilken annan strata som helst ?

_________________



27 Sep 2012, 11:51
Profile ICQ WWW

Joined: 07 Sep 2009, 13:27
Posts: 8022
Location: Göteborg
Post Re: Detta är förmodligen en skitbra gitarr!
Mike Leaf wrote:


Varför är den fulare än vilken annan strata som helst ?


Det är mest skallen och den blaffiga loggan som ser skit ut tycker jag.


27 Sep 2012, 12:00
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.