| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Ny annonssajt för oss som gillar rock https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=75859 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Carlr0ss [ 24 Aug 2012, 18:25 ] |
| Post subject: | Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Jag tröttnade på att leta över hela nätet för att hitta platser att sälja och köpa rockprylar och mer än ofta så var dessa forum och sidor inte särskilt aktiva. Därför har jag nu skapat Rockis.se. En sajt där vi kan köpa, sälja och byta instrument och allt som har med rock att göra utan att behöva leta sig igenom otaliga annonser med annat skräp. Kolla in sidan och logga in med hjälp utav ert facebook-konto. Det är självklart gratis att annonsera på sidan. Hjälp mig sprida länken och skapa sveriges största mötesplats för oss som gillar rock n' rolll. Det ska inte behöva kosta skjortan att rocka. http://rockis.se |
|
| Author: | Lemmy [ 24 Aug 2012, 23:39 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Som om det inte redan fanns nog med annonssajter.... |
|
| Author: | Carlr0ss [ 25 Aug 2012, 00:37 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Uppenbarligen inte, i och med att flera har uttryckt sig positivt angående sajten? |
|
| Author: | Fullerton [ 25 Aug 2012, 07:54 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Det finns just nu 3 st gitarrer till salu på din sida? Vad är det för fel på vend.se då? |
|
| Author: | Vinyljunkie [ 25 Aug 2012, 13:00 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
"skapa sveriges största mötesplats".... håhåjaja..... Lycka till... |
|
| Author: | Stratrat [ 25 Aug 2012, 21:12 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Va trista ni ovan är....Det är väl kalas att nån har driv och initiativförmåga. För oss som orkar klicka oss in på fler annonssidor än Blocket och Vend kanske kan hitta nåt ball. Cool med "bandanas"!!! Rock On!!! |
|
| Author: | Vinyljunkie [ 27 Aug 2012, 13:16 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Stratrat wrote: Va trista ni ovan är....Det är väl kalas att nån har driv och initiativförmåga. För oss som orkar klicka oss in på fler annonssidor än Blocket och Vend kanske kan hitta nåt ball. Cool med "bandanas"!!! Rock On!!! Grejen är väl den att det snarare finns för många sådana här. Det var ju inte så länge sedan det var en annan nybliven medlem på Bojen som ville göra reklam för nåt liknande. Det blir liksom.... suck... ännu en snorunge med höga ambitioner.... så känns det.... Vad som verkligen däremot skulle behövas är någon form av tjänst som söker av på olika ställen samtidigt!! För den som är datakunnig är detta säkert inget konstigt att fixa men jag skulle lätt kunna tänka mig betala en månadsavgift för något som söker efter samma sökord på ex antal ställen samtidigt. |
|
| Author: | fergusonanders [ 27 Aug 2012, 14:25 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Allaannonser.se? |
|
| Author: | Vinyljunkie [ 27 Aug 2012, 16:25 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
fergusonanders wrote: Allaannonser.se? Dyker bojen upp i sökresultatet där? |
|
| Author: | Burner [ 27 Aug 2012, 17:07 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Tog typ 2,5 sekund efter jagf postat en annons på vend innan det dök ner ett mail från "Rockis", men gå å dö pulver! |
|
| Author: | Vinyljunkie [ 28 Aug 2012, 11:50 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Burner wrote: Tog typ 2,5 sekund efter jagf postat en annons på vend innan det dök ner ett mail från "Rockis", men gå å dö pulver! Vadå? Du menar att när man lägger in en annons på Vend så sitter TS och mailar reklam om sin egen sida MANUELLT??? |
|
| Author: | batlash [ 28 Aug 2012, 19:36 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
sajten är ju rätt snygg i alla fall |
|
| Author: | Sustain [ 28 Aug 2012, 20:49 ] |
| Post subject: | Re: Ny annonssajt för oss som gillar rock |
Faktiskt ett trevligt upplägg! Kan bli bra när det blir klart. Den där Avancerade sökningen ser intressant ut, men verkar inte färdig. Hur jag än söker där så blir det bara kategorin Förstärkare. Den verkar inte heller tillgänglig var som helst? Och Keyboard och Klaviatur, är inte det samma sak på olika språk? (Kategorier) En annan undran är; varför just bara Rock, och var går gränserna för det? Jämfört med Vend så gläds en grinig gubbe åt att det finns Regler! T.ex. att man inte får sälja förfalskningar. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|