Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Strata på Tradera
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=74868
Page 1 of 1

Author:  lpstd [ 26 Jul 2012, 08:16 ]
Post subject:  Strata på Tradera

Vad är detta för modell? http://www.tradera.com/elgitarr-fender- ... _160091414
Fick för mig att det kunde vara en American Vintage och i så fall verkar den rätt billig.

Author:  holmis63 [ 27 Jul 2012, 22:38 ]
Post subject:  Re: Strata på Tradera

Det ser ju ut som serienumret börjar med ett V och då är det nog som du säger, grymt kap i så fall!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/