| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Strata på Tradera https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=74868 |
Page 1 of 1 |
| Author: | lpstd [ 26 Jul 2012, 08:16 ] |
| Post subject: | Strata på Tradera |
Vad är detta för modell? http://www.tradera.com/elgitarr-fender- ... _160091414 Fick för mig att det kunde vara en American Vintage och i så fall verkar den rätt billig. |
|
| Author: | holmis63 [ 27 Jul 2012, 22:38 ] |
| Post subject: | Re: Strata på Tradera |
Det ser ju ut som serienumret börjar med ett V och då är det nog som du säger, grymt kap i så fall! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|