| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Många trevliga gitarrer https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=102415 |
Page 1 of 1 |
| Author: | uffen [ 11 May 2015, 15:47 ] |
| Post subject: | Många trevliga gitarrer |
Har inte användninhg för dessa längre. Gibsongitarren borta!! Även den med F-hål som inte är Epiphone Den svarta Stratan borta. Epiphonen 339 säljes nu utan Bigsbysvajet. http://www.blocket.se/vi/60399131.htm mvh uffen |
|
| Author: | Sustain [ 11 May 2015, 23:32 ] |
| Post subject: | Re: Många trevliga gitarrer |
Och när blev det nödvändigt att ha användning för alla gitarrer man har? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|