Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Många trevliga gitarrer
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=102415
Page 1 of 1

Author:  uffen [ 11 May 2015, 15:47 ]
Post subject:  Många trevliga gitarrer

Har inte användninhg för dessa längre.
Gibsongitarren borta!!
Även den med F-hål som inte är Epiphone
Den svarta Stratan borta.
Epiphonen 339 säljes nu utan Bigsbysvajet.
http://www.blocket.se/vi/60399131.htm
mvh uffen

Author:  Sustain [ 11 May 2015, 23:32 ]
Post subject:  Re: Många trevliga gitarrer

Och när blev det nödvändigt att ha användning för alla gitarrer man har? :shock: :wink:

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/