Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Svincool röd Charvel Model 5A
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=27&t=102053
Page 1 of 1

Author:  Tvåtakt [ 23 Apr 2015, 18:31 ]
Post subject:  Svincool röd Charvel Model 5A

:shock: woooooow...

http://www.tradera.com/item/301965/2313 ... vd-57-055-

Author:  Forsman [ 23 Apr 2015, 19:39 ]
Post subject:  Re: Svincool röd Charvel Model 5A

Märkligt hur olika smak vi har. Förutom färgen (som jag gillar) så var det inte många rätt på den där...

Author:  Mike Leaf [ 25 Apr 2015, 08:12 ]
Post subject:  Re: Svincool röd Charvel Model 5A

Märkligt att ett företag inte kan stava eller behärskar svenska språket, ser ut som en 5-åring som skrivit detta

Vi stänger kl. 14:00 den 30 april och öppnar åter måndag den 4 maj. Vinnarmail skickas den 4 maj och då besvara vi även frågor.
Avhämtning av vunna auktioner kan ske efter kl.12:00 måndag den 4 maj.

Auktionen är öppen under 7 dagar.

Hämtas hos Olskrokens Lånekassa Norra Gubberogatan 32 i Göteborg.

Betalning av ”vunnet bud” skall göras inom 5 bankdagar,

betalning sker till vårt Bankgiro, 211-7687.

OBS!! På grund av alltför omständliga tullbestämmelser kan vi tyvärr EJ skicka varor till länder utanför EU-regionen,
vilket innebär att vi inte kan skicka gods till Norge.

Author:  valvetubes [ 25 Apr 2015, 08:55 ]
Post subject:  Re: Svincool röd Charvel Model 5A

Inget fel på det där! Möjligen är det fullt korrekt Göteborgska. Det är en förädlad dialekt som representerar det yppersta inom svenska språket. Göteborgskan har fler ord än svenskan i övrigt och kan uttrycka fler dimensioner och nyanser än övriga dialekter.

É la gôtt eller?

Author:  Mike Leaf [ 28 Apr 2015, 16:47 ]
Post subject:  Re: Svincool röd Charvel Model 5A

valvetubes wrote:
Inget fel på det där! Möjligen är det fullt korrekt Göteborgska.

Förklarar ju kanske saken , ska tänka på det när jag ska hämta mitt 'vunna bud'.
Trodde det var en taldialekt och inte ett eget skriftspråk.

Author:  valvetubes [ 29 Apr 2015, 13:29 ]
Post subject:  Re: Svincool röd Charvel Model 5A

Som Göteborgare reagerade jag faktiskt inte på texten, men du har nog rätt att det är talspråk.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/