Har en sådan här som om några veckor inte kommer användas mer då jag får hem min nya stärkare som har en attenuator inbyggd.
Funkar asgrymt hemma, men har även gjort ganska så många små klubbgig med den.
Låter skitgött när den spelas högt & på det där halva wattet, jag vet att det finns fördomar mot märket men det är är bara nonsens när det kommer till den här modellen.
Loggan är borta och har två dings i tolexen.
1000 pix tycker jag den är värd, är inte behov av att sälja den mer än att jag har platsbrist.
Endast byte mot en DI box för ackegura eller nån bra kompressor pedal.
Finns i Kalmar.
En sådan här är det vi pratar om
http://www.thomann.de/se/bugera_v5.htm