View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 17:53



Reply to topic  [ 1 post ] 
Bugera V5 
Author Message

Joined: 07 May 2008, 14:49
Posts: 502
Location: Nybro
Post Bugera V5
Har en sådan här som om några veckor inte kommer användas mer då jag får hem min nya stärkare som har en attenuator inbyggd.

Funkar asgrymt hemma, men har även gjort ganska så många små klubbgig med den.
Låter skitgött när den spelas högt & på det där halva wattet, jag vet att det finns fördomar mot märket men det är är bara nonsens när det kommer till den här modellen.
Loggan är borta och har två dings i tolexen.

1000 pix tycker jag den är värd, är inte behov av att sälja den mer än att jag har platsbrist.
Endast byte mot en DI box för ackegura eller nån bra kompressor pedal.
Finns i Kalmar.

En sådan här är det vi pratar om
http://www.thomann.de/se/bugera_v5.htm


20 Jun 2013, 05:38
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.