Kollade på tradera och denna orgel verkar vara en likadan som jag skrotade förra sommaren för att ta lesliet ifrån, dock så ligger mitt leslie kvar i garaget och har inte kommit in i nån låda än. Tycker mig också skymta Leslie loggan på ena bilden vid knapparna. Kanske nåt för någon som bor i närheten som vill ta ur Lesliet och bygga in det i en ny låda och få ett "Fender Vibratone" Leslie för relativt små pengar.
http://www.tradera.com/elorgel-gem-f-30 ... _165586763