Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

borta
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=24366
Page 1 of 1

Author:  andreas [ 23 Feb 2009, 23:11 ]
Post subject:  borta

Man är i städartagen i replokalen...

Hittade en söt liten tavla med fender-reklam.

Det är en inramad tidningsannons från 50-talet.

Bilden säger väl mer än ord...

Tavlan är runt 10x15cm

Image

Ge ett bud... [:)]

Author:  FenderBender [ 24 Feb 2009, 01:10 ]
Post subject: 

Du har mail! [:)]

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">

Author:  andreas [ 25 Feb 2009, 00:06 ]
Post subject: 

FenderBender wrote:

Du har mail! [:)]

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">

Du har svar [:)]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/