| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| borta https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=24366 |
Page 1 of 1 |
| Author: | andreas [ 23 Feb 2009, 23:11 ] |
| Post subject: | borta |
Man är i städartagen i replokalen... Hittade en söt liten tavla med fender-reklam. Det är en inramad tidningsannons från 50-talet. Bilden säger väl mer än ord... Tavlan är runt 10x15cm Ge ett bud... [:)] |
|
| Author: | FenderBender [ 24 Feb 2009, 01:10 ] |
| Post subject: | |
Du har mail! [:)] <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green"><font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue"> |
|
| Author: | andreas [ 25 Feb 2009, 00:06 ] |
| Post subject: | |
FenderBender wrote: Du har mail! [:)] <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green"><font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue"> Du har svar [:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|