| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Färgglada strataplektrumskydd https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=24064 |
Page 1 of 1 |
| Author: | lestrange [ 14 Feb 2009, 19:06 ] |
| Post subject: | Färgglada strataplektrumskydd |
Jag har låtit CNC-fräsa ett gäng strata plekor i många glada färger. Just nu har jag blå, grön, röd, guld, silver och plexi. Alla s/s/s med -63 och framåt sruvhål. Beställningar på skydd i andra färger eller med andra mick-konfigurationer tas gärna emot. Nu även med -54 eller -58 skruvhålsmönster. Rak eller fasad kant. OBS! Endast tvåskiktsplast med vit eller svart botten. Svart och Vit finns även i enskikts. Om du vill ha mintgrön, tortoise eller pearl får du skaffa eget material. 150:- för de jag har hemma, 200:- om du beställer eget, 250:- om du vill ha namn eller något infräst. (SRV, kanske?) Kontakta mig direkt på parsenjensa at hotmail dot com, eller 0708-412189. OBS! Vid intresse kan andra modeller tas fram. Tele eller Les Paul, någon?
|
|
| Author: | Haraldrig [ 14 Feb 2009, 19:21 ] |
| Post subject: | |
lestrange wrote: Jag har låtit CNC-fräsa ett gäng strata plekor i många glada färger. Just nu har jag gul, blå, grön, röd, guld, silver och plexi. Alla s/s/s med -63 och framåt sruvhål. Beställningar på skydd i andra färger eller med andra mick-konfigurationer tas gärna emot. 150:- för de jag har hemma, 200:- om du beställer eget, 250:- om du vill ha namn eller något infräst. (SRV, kanske?) Kontakta mig direkt på parsenjensa at hotmail dot com, eller 0708-412189. OBS! Vid intresse kan andra modeller tas fram. Tele eller Les Paul, någon? Inga bilder inga plektrumskydd[:)] Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com |
|
| Author: | isana [ 15 Feb 2009, 14:01 ] |
| Post subject: | |
snyggt! Har ett special plektrumskydd jag skulle behöva i svart med vit kant. Det är ganska enkelt i formen, men kan du göra sånt från en vektor-ritning? Hur fungerar fräsningen, går det igenom hela översta lagret så att den andra färgen tittar fram? |
|
| Author: | lestrange [ 15 Feb 2009, 14:44 ] |
| Post subject: | |
Ring! Mycket enklare att förklara och diskutera "live". Jens; 0708-412189 |
|
| Author: | isana [ 15 Feb 2009, 18:09 ] |
| Post subject: | |
lestrange wrote: Ring! Mycket enklare att förklara och diskutera "live". Jens; 0708-412189 Ok, slår en pling. |
|
| Author: | Endurance [ 12 Mar 2009, 10:34 ] |
| Post subject: | |
Hm, kan du göra till en ibanez rs450? Jag vill ha ett utan mittmiken (det är hsh-konfig), alltså bara två humbuckers (bridge och neck) samt inga hål för potar eller mikväljare. "Perfectionism is invented by people who can't play" |
|
| Author: | hosmh [ 12 Mar 2009, 12:57 ] |
| Post subject: | |
Mail skickat! /Mats ----------------------------------------- <font size="1">Spelar i: http://www.houseofshakira.com Prylar till salu här: http://hem.bredband.net/b213720/ Spelar in i: http://roomofdoom.nu Myspace: http://www.myspace.com/houseofshakira</font id="size1"> |
|
| Author: | Endurance [ 12 Mar 2009, 13:26 ] |
| Post subject: | |
Ah, såg det först nu. Mail skickat nu. "Perfectionism is invented by people who can't play" |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|