Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Färgglada strataplektrumskydd
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=24064
Page 1 of 1

Author:  lestrange [ 14 Feb 2009, 19:06 ]
Post subject:  Färgglada strataplektrumskydd

Jag har låtit CNC-fräsa ett gäng strata plekor i många glada färger.
Just nu har jag blå, grön, röd, guld, silver och plexi.
Alla s/s/s med -63 och framåt sruvhål. Beställningar på skydd i andra färger eller med andra mick-konfigurationer tas gärna emot.
Nu även med -54 eller -58 skruvhålsmönster. Rak eller fasad kant.
OBS! Endast tvåskiktsplast med vit eller svart botten. Svart och Vit finns även i enskikts. Om du vill ha mintgrön, tortoise eller pearl får du skaffa eget material.
150:- för de jag har hemma, 200:- om du beställer eget, 250:- om du vill ha namn eller något infräst. (SRV, kanske?)
Kontakta mig direkt på parsenjensa at hotmail dot com, eller 0708-412189.
OBS! Vid intresse kan andra modeller tas fram. Tele eller Les Paul, någon?

Image

Author:  Haraldrig [ 14 Feb 2009, 19:21 ]
Post subject: 

lestrange wrote:

Jag har låtit CNC-fräsa ett gäng strata plekor i många glada färger.
Just nu har jag gul, blå, grön, röd, guld, silver och plexi.
Alla s/s/s med -63 och framåt sruvhål. Beställningar på skydd i andra färger eller med andra mick-konfigurationer tas gärna emot.
150:- för de jag har hemma, 200:- om du beställer eget, 250:- om du vill ha namn eller något infräst. (SRV, kanske?)
Kontakta mig direkt på parsenjensa at hotmail dot com, eller 0708-412189.
OBS! Vid intresse kan andra modeller tas fram. Tele eller Les Paul, någon?


Inga bilder inga plektrumskydd[:)]

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com

Author:  isana [ 15 Feb 2009, 14:01 ]
Post subject: 

snyggt! Har ett special plektrumskydd jag skulle behöva i svart med vit kant. Det är ganska enkelt i formen, men kan du göra sånt från en vektor-ritning? Hur fungerar fräsningen, går det igenom hela översta lagret så att den andra färgen tittar fram?

Author:  lestrange [ 15 Feb 2009, 14:44 ]
Post subject: 

Ring! Mycket enklare att förklara och diskutera "live".
Jens; 0708-412189

Author:  isana [ 15 Feb 2009, 18:09 ]
Post subject: 

lestrange wrote:

Ring! Mycket enklare att förklara och diskutera "live".
Jens; 0708-412189


Ok, slår en pling.

Author:  Endurance [ 12 Mar 2009, 10:34 ]
Post subject: 

Hm, kan du göra till en ibanez rs450? Jag vill ha ett utan mittmiken (det är hsh-konfig), alltså bara två humbuckers (bridge och neck) samt inga hål för potar eller mikväljare.

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Author:  hosmh [ 12 Mar 2009, 12:57 ]
Post subject: 

Mail skickat!

/Mats
-----------------------------------------

<font size="1">Spelar i:
http://www.houseofshakira.com

Prylar till salu här:
http://hem.bredband.net/b213720/

Spelar in i:
http://roomofdoom.nu

Myspace:
http://www.myspace.com/houseofshakira</font id="size1">

Author:  Endurance [ 12 Mar 2009, 13:26 ]
Post subject: 

Ah, såg det först nu. Mail skickat nu.

"Perfectionism is invented by people who can't play"

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/