| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Såld https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23853 |
Page 1 of 1 |
| Author: | primary man [ 08 Feb 2009, 21:03 ] |
| Post subject: | Såld |
En T-BEAR tele stallmick TVL 53 finns över [:)] serienummer 231436 skruvar & fjädrar ingår . 600kr + frakt /Hans. |
|
| Author: | greppet [ 08 Feb 2009, 22:24 ] |
| Post subject: | |
Tjena Hans Jag tar den om jag får den för 600:- med frakt. /Pelle mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | primary man [ 08 Feb 2009, 22:31 ] |
| Post subject: | |
Det är ok. /Hans. |
|
| Author: | greppet [ 08 Feb 2009, 22:44 ] |
| Post subject: | |
primary man wrote: Det är ok. /Hans. Maila mig ditt kontonummer och vilken bank till min mail firebird63@hotmail.com så fixar jag det imorgon. mvh/Pelle mvh Pelle " Greppet" Lindberg http://www.pellelindberg.com "Blues From The South" |
|
| Author: | primary man [ 08 Feb 2009, 22:48 ] |
| Post subject: | |
Nu har jag skickat /Hans. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|