Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

kramer-projekt...1300:-
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23767
Page 1 of 1

Author:  nilo [ 05 Feb 2009, 19:15 ]
Post subject:  kramer-projekt...1300:-

säljes:
http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=34&t=14316

har även 2st DiMarzio Super 2 från mitten av 70'talet som kan bytas mot t.ex. DiMarzio Tone Zone.



80's tone *blizzz*

Author:  Racing [ 05 Feb 2009, 22:00 ]
Post subject: 

Va e det för färg på dina gamla DM?

hrj743@hotmail.com

Author:  nilo [ 06 Feb 2009, 11:56 ]
Post subject: 

svarta.

80's tone *blizzz*

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/