Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Bigsby-svaj SÅLD
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23687
Page 1 of 1

Author:  superman [ 03 Feb 2009, 18:31 ]
Post subject:  Bigsby-svaj SÅLD

Har ett bigsby-svaj kopia som jag inte använder längre. Det står inget på det så jag har ingen aning om var det är tillverkat.
Får jag en femhundring för den?


Image

Author:  rocker [ 03 Feb 2009, 22:17 ]
Post subject: 

sugen på ett byte mot en zoom g2..??

svaren.daniel(a)spray.se
_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"

Author:  superman [ 03 Feb 2009, 23:55 ]
Post subject: 

rocker wrote:

sugen på ett byte mot en zoom g2..??

svaren.daniel(a)spray.se
_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"


Njae tyvärr. En baspedal kanske är mer intressant.

Author:  rocker [ 04 Feb 2009, 11:18 ]
Post subject: 

damn.. det har jag ingen.. får de om den är kvar om det rullar in lite pengar.. rock on

svaren.daniel(a)spray.se
_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"

Author:  superman [ 10 Feb 2009, 23:51 ]
Post subject: 

bump

Author:  benganjimmy [ 11 Feb 2009, 08:16 ]
Post subject: 

Du har bud på 300:- inkl frakt.[:)]
Mvh BI
superman wrote:

Har ett bigsby-svaj kopia som jag inte använder längre. Det står inget på det så jag har ingen aning om var det är tillverkat.
Får jag en femhundring för den?


Image






BI

Author:  superman [ 11 Feb 2009, 22:37 ]
Post subject: 

benganjimmy wrote:

Du har bud på 300:- inkl frakt.[:)]
Mvh BI
superman wrote:

Har ett bigsby-svaj kopia som jag inte använder längre. Det står inget på det så jag har ingen aning om var det är tillverkat.
Får jag en femhundring för den?



BI


Noterat [8D]

Author:  superman [ 13 Feb 2009, 21:18 ]
Post subject: 

400:. inkl frakt och den är din !

benganjimmy wrote:

Du har bud på 300:- inkl frakt.[:)]
Mvh BI
superman wrote:

Har ett bigsby-svaj kopia som jag inte använder längre. Det står inget på det så jag har ingen aning om var det är tillverkat.
Får jag en femhundring för den?






BI

Author:  benganjimmy [ 14 Feb 2009, 12:11 ]
Post subject: 

350:- inkl frakt är max.
Mvh BI [:)]
superman wrote:

400:. inkl frakt och den är din !

benganjimmy wrote:

Du har bud på 300:- inkl frakt.[:)]
Mvh BI
superman wrote:

Har ett bigsby-svaj kopia som jag inte använder längre. Det står inget på det så jag har ingen aning om var det är tillverkat.
Får jag en femhundring för den?






BI



BI

Author:  Haraldrig [ 14 Feb 2009, 13:38 ]
Post subject: 

superman wrote:

400:. inkl frakt och den är din !

benganjimmy wrote:

Du har bud på 300:- inkl frakt.[:)]
Mvh BI
superman wrote:

Har ett bigsby-svaj kopia som jag inte använder längre. Det står inget på det så jag har ingen aning om var det är tillverkat.
Får jag en femhundring för den?






BI



Bud på 400 från mig.

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com

Author:  superman [ 14 Feb 2009, 20:02 ]
Post subject: 

Deal!
Maila mig på phr0zztie@iname.com så gör vi upp om betalningen!

Haraldrig wrote:

superman wrote:

400:. inkl frakt och den är din !

benganjimmy wrote:

Du har bud på 300:- inkl frakt.[:)]
Mvh BI[quote="superman"]

Har ett bigsby-svaj kopia som jag inte använder längre. Det står inget på det så jag har ingen aning om var det är tillverkat.
Får jag en femhundring för den?






BI



Bud på 400 från mig.

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/