Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Fender SCN Jubileumspickuper [SÅLD]
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23158
Page 1 of 1

Author:  FenderBender [ 20 Jan 2009, 23:22 ]
Post subject:  Fender SCN Jubileumspickuper [SÅLD]

Säljer en uppsättning nästan oanvända Fender SCN 50's Anniversary pickups. <b>Fender Samarium Cobolt</b> De låter helt underbart 50-tal men jag har inte lyckats hitta någon användning för dem. Därför är de bara testade. Prisidé runt <s>1800 pix (mindre än halva nypriset)</s>. <b>Bojenpris: 1500 kr</b>.

Staggered poles à la 50's för den som undrar.

Image

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">

Author:  FenderBender [ 30 Jan 2009, 09:41 ]
Post subject: 

BUMP! [:D]

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/