| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender SCN Jubileumspickuper [SÅLD] https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=26&t=23158 |
Page 1 of 1 |
| Author: | FenderBender [ 20 Jan 2009, 23:22 ] |
| Post subject: | Fender SCN Jubileumspickuper [SÅLD] |
Säljer en uppsättning nästan oanvända Fender SCN 50's Anniversary pickups. <b>Fender Samarium Cobolt</b> De låter helt underbart 50-tal men jag har inte lyckats hitta någon användning för dem. Därför är de bara testade. Prisidé runt <s>1800 pix (mindre än halva nypriset)</s>. <b>Bojenpris: 1500 kr</b>. Staggered poles àla 50's för den som undrar. ![]() <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green"><font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue"> |
|
| Author: | FenderBender [ 30 Jan 2009, 09:41 ] |
| Post subject: | |
BUMP! [:D] <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green"><font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue"> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|