Diverse kvalla mickar SÄLJES.
Har lite mickar som legat ett tag i mina bra-å-ha lådor:
- Bill Lawrence T2. Stallmick/Tele/SC. -svart, -nyskick.
- Bill Lawrence L500XL. Stallmick/rail humbucker. -Ny, aldrig monterad, double creme med tillhörande HB adapter micksarg creme, fjädrar & skruvar.
SÅLD- TV Jones Classic Plus. Stallmick/Filter'Tron. -English mount, guld, 5-tåt -med tillhörande svart HB adapter micksarg, fjädrar och skruvar. Nyskick.
- Seymour Duncan custom Slash set för F-spejsad gura. -Stall mick TB APH-1 5-tåt/hals mick APH-1n Slash 2-tåt. (Korrekt zebra; dvs båda mickarna har skruvpolerna i Creme och slugpolerna i svart.) Säljer endast som set. I skick som nya.
- Seymour Duncan Blackout set. Bridge/neck, svarta. Aktiva distortion mickar. (komplett beggad el kan ordnas.) Bra skick -inge nötning. Säljs endast som set.
- DiMarzio Custom 7 set. Matchade humbuckers för 7-strängat. Svarta, direct mount, flertåtare anno sent 90-tal. Bra skick; inge nötning. Säljs endast som set.
- Wolfgang EVH. Standard spaced stall mick för modern EVH ton. Svart, flertåtare, kort kabel, nyskick.
- Fernandes Sustainer HB-mick. -stallmick, standard spaced, svart, flertåt, mitten 80-tal. Bra skick.
- Caparison hals mick HB-mick. -standard spaced, svart med svarta polskruvar, 90-tal, i svart 3 punkt mickram -med svarta skruvar. Bra skick.
SÅLD- EMG mickar. HB & SC, vita & svarta, gamla & nya. (Komplett beggad el kan ordnas) Bra skick.
Detta är bara vad jag kommer på just nu. Har säkert en hel del fler mickar. Onödigt att dessa bara ligger hos mig -om någon söker/behöver någonting av detta. Orginal lådor/förpackning finns till många av dessa mickar. Vill dock ha extra betalt om jag skall börja gräva/leta fram flertalet av dessa.
Pris: Cash/byten (Swish + givetvis ordentligt packat i Postens blå.)
Säljer inte mickarna i första hand för att jag behöver pengarna; utan mest för att hjälpa någon eventuell Bojare som kanske söker efter just dessa typer av mickar. Så läs gärna denna annons som: 'Det här finns hos Jonken' -inte som att 'nu jävlar är det skambudläge hos Jonken'.

Dock med detta sagt; är jag inte alls 'omöjlig'....

Alla prylar är i väldigt bra skick. Orkar fasen inte börja slita fram allt för att knäppa bilder. Bilder kan givetvis ordnas vid seriöst intresse.
Har fått kanon fin hjälp av många -när jag själv sökt prylar här på Bojen. Känns bara trevligt att Ev kunna hjälpa någon annan här.
/ Jonken