Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Cryobehandling IRL
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=90107
Page 1 of 1

Author:  VacuumVoodoo [ 10 Dec 2013, 18:17 ]
Post subject:  Cryobehandling IRL

Yehepp.. så fick man personligen se och erfara cryobehandling. Fick i fredags skallen behandlat med flytande kväve. Min förhoppning var att det skulle göra hjärnan supraledande. Hoppades på att om den inte förvandlades till en kvantdator så åtminstone skulle jag kunna sväva fritt i ett tillräckligt starkt magnetfält. Det hände ingetdera. Skit, vilken besvikelse. Cryobehandling, my ass, oops, I mean my brain. Nåja, de lyckades i alla fall frysa bort en s.k. akinitisk keratos från hjässan. Enda trösten efter den i huvud(!)sak misslyckade proceduren är att det var inga elaka celler och ngn fara för hälsan föreligger inte. Jag som så gärna ville ha en supraledande hjärna, få gästspela i "The Big Bang Theory" och visa Sheldon var skåpet skall stå....Skit också.......

Author:  Svullo [ 10 Dec 2013, 19:24 ]
Post subject:  Re: Cryobehandling IRL

Sheldon, haha ja det var ju en bra referens.. Vore kul att höra hans rörförstärkarteorier.. :lol:

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/