Joined: 27 Dec 2007, 23:30 Posts: 2735 Location: Göteborg, Majorna/Linné
Cryobehandling IRL
Yehepp.. så fick man personligen se och erfara cryobehandling. Fick i fredags skallen behandlat med flytande kväve. Min förhoppning var att det skulle göra hjärnan supraledande. Hoppades på att om den inte förvandlades till en kvantdator så åtminstone skulle jag kunna sväva fritt i ett tillräckligt starkt magnetfält. Det hände ingetdera. Skit, vilken besvikelse. Cryobehandling, my ass, oops, I mean my brain. Nåja, de lyckades i alla fall frysa bort en s.k. akinitisk keratos från hjässan. Enda trösten efter den i huvud(!)sak misslyckade proceduren är att det var inga elaka celler och ngn fara för hälsan föreligger inte. Jag som så gärna ville ha en supraledande hjärna, få gästspela i "The Big Bang Theory" och visa Sheldon var skåpet skall stå....Skit också.......
Users browsing this forum: No registered users and 31 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum