| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| JJ E34L bytes (on hold) https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=84165 |
Page 1 of 1 |
| Author: | 46821 [ 27 Apr 2013, 08:37 ] |
| Post subject: | JJ E34L bytes (on hold) |
2 st JJ E34L slutrör i bra skick bytes mot helst 4 st 12AX7 eller ECC83 av bra kvalité eller 2 stycken går väl också bra om det är ok rör |
|
| Author: | David Wikström [ 28 Apr 2013, 10:30 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Om du inte hittar någon, så rekommenderar jag Tradera. Där kan du dra hem schyssta ECC83/12AX7. |
|
| Author: | 46821 [ 28 Apr 2013, 10:56 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Jag är egentligen inte i behov av några rör för tillfället men dom här rören har råkat bli över och jag har ingen stärkare med E34L rör i så jag tänkte bara byta till mej några rör som jag kan använda vid behov.. |
|
| Author: | Kucera [ 28 Apr 2013, 22:30 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
ska du sälja dom så kan ja köpa paret! |
|
| Author: | 46821 [ 28 Apr 2013, 22:59 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Kucera wrote: ska du sälja dom så kan ja köpa paret! Ok det får du väl vad vill du betala för dom i en grön påse ?? Jag har lite dålig koll på priser på dom där . Får väl kolla det kanske..... |
|
| Author: | Kucera [ 28 Apr 2013, 23:07 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
kostar 13 euro nya på: http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... ching.html men säg vad du vill ha. hur gamla är dom? har dom gått många timmar? |
|
| Author: | 46821 [ 29 Apr 2013, 06:25 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Hallå!! Jag tror inte dom gått många timmar och jag kollade vad GMF tog och dom tog 260:- st så en hundring styck + gröna påsen är väl rimlig eller? |
|
| Author: | Renegade [ 30 Apr 2013, 22:28 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Inte är att det är in business men att skicka rör i gröna påsar... /R |
|
| Author: | David Wikström [ 30 Apr 2013, 22:37 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Renegade wrote: Inte är att det är in business men att skicka rör i gröna påsar... /R Jag som jobbat en del med pakethantering och sett hur det kan se ut bakom kulisserna resonerar alltid som så att ett paket ska paketeras väl nog för att uthärda en ca 5-10 minuters fotbollsmatch. |
|
| Author: | 46821 [ 01 May 2013, 09:54 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Jag menade naturligtvis inte att lägga rören lösa i en grön påse och skramla!! Men det förstod nog dom flesta?? |
|
| Author: | David Wikström [ 01 May 2013, 10:13 ] |
| Post subject: | Re: JJ E34L bytes |
Jodå, jag förstod det, men ändå. Efter att den gröna påsen blivit slängd ett par tre meter ner i en vagn kanske nästa paket kommer flygandes som väger 2-3kg. Just sayin'. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|