| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| hoppas inte nån köper dom här.... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=80241 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Plexiglas [ 04 Jan 2013, 19:04 ] |
| Post subject: | hoppas inte nån köper dom här.... |
....och tror att det är Philips-rör.... http://www.tradera.com/ett-par-philips-el34-ror-auktion_340200_172288958 |
|
| Author: | Plexiglas [ 04 Jan 2013, 21:21 ] |
| Post subject: | Re: hoppas inte nån köper dom här.... |
Han ändrade infon nu efter mitt mail till honom dom där är f.ö tillverkade efter 1972.... |
|
| Author: | rudmark [ 04 Jan 2013, 21:44 ] |
| Post subject: | Re: hoppas inte nån köper dom här.... |
Är inte RFT ett relabelmärke i sig? |
|
| Author: | Plexiglas [ 04 Jan 2013, 21:46 ] |
| Post subject: | Re: hoppas inte nån köper dom här.... |
nepp |
|
| Author: | rudmark [ 04 Jan 2013, 22:06 ] |
| Post subject: | Re: hoppas inte nån köper dom här.... |
Oki, tyska orginal. Tackar & fattar |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|