Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Vad skulle ni göra med den här...?
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=79332
Page 1 of 1

Author:  Lynxtrap [ 04 Dec 2012, 23:51 ]
Post subject:  Vad skulle ni göra med den här...?

Image

Där högtalaren är blåst. Behålla schassie och skåp för att bygga nåt roiigt i?
Jäkla massa eq-möjligheter, men kanske inte direkt överförbara till en rörförstärkare+

Author:  rudmark [ 04 Dec 2012, 23:56 ]
Post subject:  Re: Vad skulle ni göra med den här...?

-> Tradera :shock:

Author:  spufuz [ 05 Dec 2012, 10:15 ]
Post subject:  Re: Vad skulle ni göra med den här...?

Tänneved?

Author:  Racing [ 05 Dec 2012, 13:35 ]
Post subject:  Re: Vad skulle ni göra med den här...?

Näfan. E ju rätt klassiskt som design,å cabbar mm kostar ju pengar det med...
Så spar cabben,chassiet,rattarna/switch å tratten. Skrota resten.
Återanvänd det ovan när tillfälle kommer till ett eget bygge. Rätt som det e springer man på ngt gammalt vrak.

Jag har ju gjort ngr sådan "byten av kostym" å det e enklare än man tror.

Author:  BlueOnBlue [ 05 Dec 2012, 20:53 ]
Post subject:  Re: Vad skulle ni göra med den här...?

Aldrig funderat på att testa en ny högtalare?

Hälsningar
//BoB

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/