| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Vad skulle ni göra med den här...? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=79332 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lynxtrap [ 04 Dec 2012, 23:51 ] |
| Post subject: | Vad skulle ni göra med den här...? |
![]() Där högtalaren är blåst. Behålla schassie och skåp för att bygga nåt roiigt i? Jäkla massa eq-möjligheter, men kanske inte direkt överförbara till en rörförstärkare+ |
|
| Author: | rudmark [ 04 Dec 2012, 23:56 ] |
| Post subject: | Re: Vad skulle ni göra med den här...? |
-> Tradera |
|
| Author: | spufuz [ 05 Dec 2012, 10:15 ] |
| Post subject: | Re: Vad skulle ni göra med den här...? |
Tänneved? |
|
| Author: | Racing [ 05 Dec 2012, 13:35 ] |
| Post subject: | Re: Vad skulle ni göra med den här...? |
Näfan. E ju rätt klassiskt som design,å cabbar mm kostar ju pengar det med... Så spar cabben,chassiet,rattarna/switch å tratten. Skrota resten. Återanvänd det ovan när tillfälle kommer till ett eget bygge. Rätt som det e springer man på ngt gammalt vrak. Jag har ju gjort ngr sådan "byten av kostym" å det e enklare än man tror. |
|
| Author: | BlueOnBlue [ 05 Dec 2012, 20:53 ] |
| Post subject: | Re: Vad skulle ni göra med den här...? |
Aldrig funderat på att testa en ny högtalare? Hälsningar //BoB |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|