Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

äntligen..
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=79208
Page 1 of 1

Author:  zven [ 30 Nov 2012, 19:22 ]
Post subject:  äntligen..

ville bara skrika ut att jag äntligen börjar reparera o bygga o modifiera stärkare igen efter mer eller mindre avbrejk på nästan 3 år men det blir bara i 4 mån för sen kommer det en till liten knodd i familjen då jag skall bli pappa igen i april-maj....

Author:  VacuumVoodoo [ 30 Nov 2012, 19:28 ]
Post subject:  Re: äntligen..

Dubbelt Grattis i så fall!

Author:  zven [ 30 Nov 2012, 20:12 ]
Post subject:  Re: äntligen..

:mrgreen: :mrgreen: tack

Author:  Racing [ 01 Dec 2012, 13:44 ]
Post subject:  Re: äntligen..

Jafan! Detsamma från mig.

Author:  Hellhammer [ 01 Dec 2012, 15:14 ]
Post subject:  Re: äntligen..

Ja verkligen, grattis två gånger om!

Author:  zven [ 01 Dec 2012, 19:02 ]
Post subject:  Re: äntligen..

håller på o bygger en nästan rivera super champ 2 på återvunnet material.... lite moddar givetvis...

bilder o sånt kan ev komma i ett senare skede..

ljudklipp kommer garanterat

det är en Davolli (skumt italienskt skit) som skall få ett nytt hjärta o kunden bor i Finland den har bara legat till sig i 2 år hemma hos mig.. såsom mycket annat... 8) 8)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/