| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| äntligen.. https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=79208 |
Page 1 of 1 |
| Author: | zven [ 30 Nov 2012, 19:22 ] |
| Post subject: | äntligen.. |
ville bara skrika ut att jag äntligen börjar reparera o bygga o modifiera stärkare igen efter mer eller mindre avbrejk på nästan 3 år men det blir bara i 4 mån för sen kommer det en till liten knodd i familjen då jag skall bli pappa igen i april-maj.... |
|
| Author: | VacuumVoodoo [ 30 Nov 2012, 19:28 ] |
| Post subject: | Re: äntligen.. |
Dubbelt Grattis i så fall! |
|
| Author: | zven [ 30 Nov 2012, 20:12 ] |
| Post subject: | Re: äntligen.. |
| Author: | Racing [ 01 Dec 2012, 13:44 ] |
| Post subject: | Re: äntligen.. |
Jafan! Detsamma från mig. |
|
| Author: | Hellhammer [ 01 Dec 2012, 15:14 ] |
| Post subject: | Re: äntligen.. |
Ja verkligen, grattis två gånger om! |
|
| Author: | zven [ 01 Dec 2012, 19:02 ] |
| Post subject: | Re: äntligen.. |
håller på o bygger en nästan rivera super champ 2 på återvunnet material.... lite moddar givetvis... bilder o sånt kan ev komma i ett senare skede.. ljudklipp kommer garanterat det är en Davolli (skumt italienskt skit) som skall få ett nytt hjärta o kunden bor i Finland den har bara legat till sig i 2 år hemma hos mig.. såsom mycket annat... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|