| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender blues jr https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=75066 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Wahlter [ 02 Aug 2012, 10:44 ] |
| Post subject: | Fender blues jr |
Har en ny blues jr III som inte låter som den skall vad tror ni problemet är Med vänlig hälsning, Jens http://www.youtube.com/watch?v=qs5TiTZCuIs&feature=youtube_gdata_player |
|
| Author: | Freppezon [ 02 Aug 2012, 13:33 ] |
| Post subject: | Re: Fender blues jr |
Den där är trasig! Sälj den till mig för halva summan av det du gav! |
|
| Author: | Amp Healer [ 02 Aug 2012, 13:38 ] |
| Post subject: | Re: Fender blues jr |
Det där låter som glapp typ någon lödning i stärkan som ej är bra. |
|
| Author: | Ballz [ 02 Aug 2012, 15:05 ] |
| Post subject: | Re: Fender blues jr |
"NY" > byt till en annan/få lagat på garantin. Inte pilla i på egen hand, alltså. MEN: kolla först så att din gitarrkabel/utgången på guran är i bra skick, så du slipper skämmas i butiken. |
|
| Author: | Wahlter [ 02 Aug 2012, 22:59 ] |
| Post subject: | Re: Fender blues jr |
Den står hos handlaren nu får se vad som händer //Jens |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|