| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Ett mod objekt? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=74910 |
Page 1 of 1 |
| Author: | VacuumVoodoo [ 28 Jul 2012, 00:04 ] |
| Post subject: | Ett mod objekt? |
Skall man modda dessa så bör man börja med detta exemplar, vem vågar |
|
| Author: | spufuz [ 28 Jul 2012, 00:17 ] |
| Post subject: | Re: Ett mod objekt? |
Bara å gå loss med lödkolven. Gick förbi en sån i ett skyltfönster på Denmark Street i London för drygt en månad sen. Har du tur finns den kvar! |
|
| Author: | Racing [ 28 Jul 2012, 03:25 ] |
| Post subject: | Re: Ett mod objekt? |
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasch!!! (Henric. Du ser att det e coolare med rött tusch va??? |
|
| Author: | Plexiglas [ 28 Jul 2012, 19:42 ] |
| Post subject: | Re: Ett mod objekt? |
wizkid - undrar om inte det e en av dom där skojarna från gamla musicground. Skulle inte ta i den där med en tiofotspinne. |
|
| Author: | emaushenric [ 29 Jul 2012, 00:58 ] |
| Post subject: | Re: Ett mod objekt? |
Racing wrote: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasch!!! (Henric. Du ser att det e coolare med rött tusch va??? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|