| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Hade jag ju helt glömt! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=74522 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Racing [ 13 Jul 2012, 10:47 ] |
| Post subject: | Hade jag ju helt glömt! |
Moddade ju levande livet ur en gammal YBA-1 Bassmaster för en tid sedan. Jo...den e klar. ![]() Ryter numer som 4 stegare genom en gammal MM 412a. Å mkt riktigt sitter den numer obligatoriska lilla dekalen längst upp till vänster på faceplaten.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|