Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Hade jag ju helt glömt!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=74522
Page 1 of 1

Author:  Racing [ 13 Jul 2012, 10:47 ]
Post subject:  Hade jag ju helt glömt!

Moddade ju levande livet ur en gammal YBA-1 Bassmaster för en tid sedan. Jo...den e klar.

Image

Ryter numer som 4 stegare genom en gammal MM 412a. Å mkt riktigt sitter den numer obligatoriska lilla dekalen längst upp till vänster på faceplaten.. :shock: :lol:

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/