| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Tonen dör ut fort? varför? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=74152 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tokfan [ 30 Jun 2012, 13:35 ] |
| Post subject: | Tonen dör ut fort? varför? |
Tjena! Nu har jag tagit tag i mitt lilla push-pull bygge med JFET-transistorer igen. Ett problem är nu att tonen dämpas fort helt plötsligt. Jag har ingen som helst aning om vad detta kan bero på. Har också lite fuldist men det hoppas jag beror på dålig slutstegs-bias. ska kolla upp det. Vore otroligt tacksam för hjälp |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|