
Re: Vad göra åt loopen i Peavey 5150?
Inte konstigt att inte jag har hört det då, för fan vad vi lirar starkt. Alla andra banden pikar oss för hur starkt vi spelar, men vadå, stärkarna låter ju som bäst när de får arbeta lite och dessutom behövs det för att spela ikapp en trummis som fetmatar till stora trumset med 26"-kagge liksom!
..men nu har basisten börja använda hörselskydd åtminstone. Kanske dags att göra det när man är 37 bast..?
