Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Söker förstärkarbyggare i skåne
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=74023
Page 1 of 1

Author:  henkebarn [ 26 Jun 2012, 14:11 ]
Post subject:  Söker förstärkarbyggare i skåne

Jag söker en utomordentligt duktig förstärkarbyggare i Skåne - Har ni några förslag?

Author:  Robert Blues Harp [ 26 Jun 2012, 15:00 ]
Post subject:  Re: Söker förstärkarbyggare i skåne

Hör med Magic hur mycket tid han har över! :)

Author:  musiknörd [ 27 Jun 2012, 23:10 ]
Post subject:  Re: Söker förstärkarbyggare i skåne

annars är han dära Racing ett säkert kort :wink: han byggde ju en plexibrödrost åt mej med lite mer gain och strängseparation... låter riktigt bra och han har väl ngr andra stärkare ute annars som kanske lockar? om du vill prova min så går det nog att ordna

Author:  Robert Blues Harp [ 28 Jun 2012, 09:27 ]
Post subject:  Re: Söker förstärkarbyggare i skåne

Men Göteborg (Racing) räknas ju som norrland härifrån! :lol:

Author:  Amp Healer [ 28 Jun 2012, 09:34 ]
Post subject:  Re: Söker förstärkarbyggare i skåne

Sjäv blev jag nyfiken på vad som skulle byggas? :P

Author:  Tubis [ 28 Jun 2012, 10:19 ]
Post subject:  Re: Söker förstärkarbyggare i skåne

Inte för att jag vet något om några förstärkarbyggare i skåne men folk är nog duktiga på olika saker. Jag tror det hela hänger ganska mycket på VAD som ska byggas om de är utomordentligt duktiga på just det.

Author:  Amp Healer [ 28 Jun 2012, 10:22 ]
Post subject:  Re: Söker förstärkarbyggare i skåne

Tubis wrote:
Inte för att jag vet något om några förstärkarbyggare i skåne men folk är nog duktiga på olika saker. Jag tror det hela hänger ganska mycket på VAD som ska byggas om de är utomordentligt duktiga på just det.


Jo det var lite så jag tänkte med :wink:

Author:  johan [ 28 Jun 2012, 11:27 ]
Post subject:  Re: Söker förstärkarbyggare i skåne

Finns de som är duktiga här. Jag har min privata rör-fixare och han är guld värd för mig.
Vett att ta betalt har han inte heller. Tack K!

Fast hade jag kommit med en brunnen Peavey Classic hade jag åkt ut med huvudet före :D
....så det beror som sagt lite på vad du har som ska göras.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/