| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Det här med rörpriser... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=73958 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Conviction [ 24 Jun 2012, 01:19 ] |
| Post subject: | Det här med rörpriser... |
http://www.ebay.com/itm/170856584587 Kanske dags att avyttra några ur samlingen... Visst, 300-400:-/st har jag sett, men det här tar priset (!) |
|
| Author: | Tubis [ 24 Jun 2012, 09:38 ] |
| Post subject: | Re: Det här med rörpriser... |
Har du långt till pension så hade jag tryckt på dem ett tag till.......................................... |
|
| Author: | zven [ 24 Jun 2012, 22:02 ] |
| Post subject: | Re: Det här med rörpriser... |
huga... jag har ju typ 30 st kvar... |
|
| Author: | Conviction [ 25 Jun 2012, 11:13 ] |
| Post subject: | Re: Det här med rörpriser... |
Samma här! Det här är väl dock mer normalt: http://www.ebay.com/itm/170824164413. ~450-470:-/st... även det är ju en ganska duktig slant för ett. --Olle |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|