| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Ampeg som lägger av https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=73828 |
Page 1 of 1 |
| Author: | plowhand [ 18 Jun 2012, 23:29 ] |
| Post subject: | Ampeg som lägger av |
Har en ampeg j12 jet reissue med reverb. Har nyligen lämnat in den på genomgång och bytt ett rör. Den funkar fint i en stund sen säckar den sakta ihop och dör, lampan slocknar och rören är vädligt varma. Låter man den svalna så funkarden igen i varietande tidslängd. Vad göra? |
|
| Author: | VacuumVoodoo [ 19 Jun 2012, 00:22 ] |
| Post subject: | Re: Ampeg som lägger av |
Lämna in den till den som senast hade händerna i den. Med kvitto på den utförda genomgången kan du hävda din rätt till garanti på jobbet. |
|
| Author: | plowhand [ 21 Jun 2012, 09:34 ] |
| Post subject: | Re: Ampeg som lägger av |
Löste sig! Visade sig vara nåt enkelt typ glapp som nu är fixat.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|