Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Ampeg som lägger av
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=73828
Page 1 of 1

Author:  plowhand [ 18 Jun 2012, 23:29 ]
Post subject:  Ampeg som lägger av

Har en ampeg j12 jet reissue med reverb. Har nyligen lämnat in den på genomgång och bytt ett rör. Den funkar fint i en stund sen säckar den sakta ihop och dör, lampan slocknar och rören är vädligt varma. Låter man den svalna så funkarden igen i varietande tidslängd. Vad göra?

Author:  VacuumVoodoo [ 19 Jun 2012, 00:22 ]
Post subject:  Re: Ampeg som lägger av

Lämna in den till den som senast hade händerna i den. Med kvitto på den utförda genomgången kan du hävda din rätt till garanti på jobbet.

Author:  plowhand [ 21 Jun 2012, 09:34 ]
Post subject:  Re: Ampeg som lägger av

Löste sig! Visade sig vara nåt enkelt typ glapp som nu är fixat..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/