View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 18:03



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Vilket fel på AC15H1TV? Anyone? 
Author Message

Joined: 28 Dec 2007, 13:27
Posts: 713
Location: Karlstad
Post Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?
EF86-kanalen funkar som den skulle idag.

Men när jag växlar över till topboostkanalen funkar den bra tills jag "dammar till" ordentligt (hårt anslag) - då dyker den liksom bara och spelar typ 1/10 så högt...

Drar jag ur pluggen ur input och pluggar in igen så är den helt OK igen - tills jag tar i ordentligt och då blir det samma visa igen...

Spelar jag lite försiktigt med löst anslag är allt OK, men gräver jag i ordentligt dyker den bara och jag måste dra ur och plugga in igen.

Vad kan det vara? Förstegsrör som krånglar...?


19 May 2012, 18:52
Profile

Joined: 28 Dec 2007, 13:27
Posts: 713
Location: Karlstad
Post Re: Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?
Testade igår och på hög volym händer samma sak igen....

Testade idag - denna ggn på typ lägenhetsvolym - och då händer det inte.

Help!


29 May 2012, 21:50
Profile

Joined: 28 Dec 2007, 13:27
Posts: 713
Location: Karlstad
Post Re: Vilket fel på AC15H1TV? Anyone?
Bump


17 Jun 2012, 20:12
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.