| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| En gammal klassiker! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=72847 |
Page 1 of 1 |
| Author: | David Wikström [ 20 May 2012, 16:30 ] |
| Post subject: | En gammal klassiker! |
Såg att jag hade den här bilden på min photobucket nu när jag loggade in där. Jag postar en klassiker i repris: ![]() |
|
| Author: | Michael [ 20 May 2012, 17:03 ] |
| Post subject: | Re: En gammal klassiker! |
Vad synd att inte annonsen finns kvar, hade gärna köpt sådana. Och vad skönt att han rengjort dem så det bara är att köra. |
|
| Author: | HasseA [ 20 May 2012, 19:01 ] |
| Post subject: | Re: En gammal klassiker! |
Men det där är väl ändå för otroligt för att vara sant?! |
|
| Author: | fergusonanders [ 20 May 2012, 21:25 ] |
| Post subject: | Re: En gammal klassiker! |
Gulligt att de säljs som vakuumrör också. |
|
| Author: | Renegade [ 21 May 2012, 09:24 ] |
| Post subject: | Re: En gammal klassiker! |
David Wikström wrote: Såg att jag hade den här bilden på min photobucket nu när jag loggade in där. Jag postar en klassiker i repris: /R |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|